RIN Grand Hotel2019-10-25T09:27:10+00:00

Posturi disponibile la RIN Grand Hotel

Candidatul ideal:

  • experienta in industria hoteliera sau in cadrul unei agentii de turism de minimum 2 ani;
  • limba engleza la nivel avansat (vorbit si scris); a doua limba straina este considerata un avantaj;
  • bine organizat, flexibil, comunicativ, bune abilitati de negociere;
  • abilitatea de a rezolva probleme si de a lucra independent;
  • managementul eficient al timpului;
  • cunostinte operare PC nivel avansat;
  • permis conducere categoria B.

Responsabilitati:

  • atrage noi clienti, respectiv agentii de turism si mentine conturile existente;
  • realizeaza obiectivele stabilite, promoveaza produsele si creste volumul de vanzari;
  • gestioneaza si dezvolta portofoliul de clienti;
  • elaboreaza, organizeaza si coordoneaza planul de vanzari, obiectivele si strategiile pe termen scurt, mediu si lung;
  • urmareste realizarea cifrei de afaceri in concordanta cu potentialul pietei.

Pentru a aplica online accesati urmatorul link:
http://www.ejobs.ro/user/locuri-de-munca/travel-account-manager/637307

Candidatul ideal:

  • limba engleza obligatorie – nivel avansat (a doua limba straina constituie un avantaj);
  • experienta in utilizarea programului de gestiune hoteliera Opera reprezinta un avantaj;
  • abilitati de comunicare excelente;
  • atentie la detalii;
  • proactivitate;
  • orientare spre client;
  • experienta anterioara in industria hoteliera/receptie/relatii clienti.

Responsabilitati:

  • promoveaza serviciile companiei in randul potentialilor clienti;
  • realizeaza procesele de check in si check out;
  • pregateste primirea oaspetilor colaborand cu alte departamente;
  • desemneaza camerele, verifica completarea formularelor de cazare si modul de plata;
  • informeaza corect si clar oaspetii in legatura cu serviciile oferite de hotel;
  • efectueaza rezervari de mese la restaurant, bilete la spectacole, etc;
  • transmite si/sau primeste mesaje prin fax, telefon, etc;
  • se ocupa de obiectele anuntate ca fiind pierdute actionand prompt in vederea recuperarii lor;
  • sorteaza si aranjeaza cheile camerelor la locurile potrivite si verifica permanent concordanta dintre situatia camerelor libere si existenta cheilor la aceste camere;
  • claseaza fisele de inregistrare ale oaspetilor dupa numarul camerei, arhivandu-le dupa data;
  • efectueaza operatiuni de casa, calculeaza facturile, incaseaza contravaloarea serviciilor;
  • rezolva prompt si cu discretie diferite situatii particulare sau reclamatii ale clientilor;
  • se informeaza permanent asupra actiunilor si activitatilor ce au loc in incinta hotelului pentru a da informatii turistilor.

Candidatul ideal:

  • studii medii – diploma de liceu;
  • persoana dinamica cu atitudine pozitiva si in masura sa raspunda prompt tuturor solicitarilor venite din partea clientilor;
  • persoana organizata si atenta la detalii;
  • detine cunostinte sistem operare POS si in lucrul cu banii;
  • cunoaste limba engleza la nivel conversational.

Responsabilitati:

  • incaseaza sume de bani de la clientii care au folosit parcarea;
  • supravegheaza terminalul de iesire (bariera) pentru a creste siguranta utilizarii si pentru a micsora posibilitatile de fraudare a sistemului;
  • solutioneaza situatiile aparute in interactiunea cu clientii, cu privire la incasarea de numerar;
  • asigura asistenta pentru plata parcarii, evitand aglomeratia de la bariera;
  • completeaza zilnic registrul de parcare, monetarul, raportul de casa si verifica conconcordanta intre sumele incasate si bonurile fiscale emise,
  • precum si alte documente interne ce au legatura cu numerarul din casierie (casa de marcat);
  • pastreaza evidenta documentelor cu regim special si respecta prevederile referitoare la utilizarea acestora;
  • raspunde de curatenia in dreptul barierelor si mentine o buna colaborare cu departamentele implicate.

Candidatul ideal:

  • detine cursuri de calificare in domeniul cofetarie/patiserie;
  • persoana energica, dinamica si bine organizata;
  • cunoaste procesele tehnologice de preparare a alimentelor;
  • demonstreaza creativitate si pasiune pentru arta culinara;
  • experienta de minimum 2 ani pe o pozitie similara.

Descrierea jobului:

  • preia si verifica ingredientele;
  • se ocupa de depozitarea materialelor si produselor alimentare;
  • calculeaza consumul acestora;
  • prepara produsele de patiserie in conformitate cu retetele stabilite si normele igienico-sanitare (torturi, prajituri, placinte, fursecuri);
  • realizeaza decoratiuni pentru produsele de cofetarie si patiserie (glasare/decorare).

Oferta (bonusuri, beneficii):

  • salariu atractiv;
  • o masa calda asigurata/ zi;
  • reduceri acces centru SPA: Body-Art Wellness Club;
  • acces gratuit parc acvatic Water Park Otopeni, etc.

Candidatul ideal:

  • studii medii;
  • capacitate de organizare, atentie la detalii;
  • persoana ordonata, riguroasa si responsabila;
  • experienta pe un post similar reprezinta un avantaj.

Responsabilitati:

  • efectueaza curatenia unui numar de spatii de cazare conform standardelor impuse de hotel;
  • verifica stocul de produse si functionalitatea obiectelor din dotarea camerei si semnaleaza catre guvernanta eventuale lipsuri sau defectiuni;
  • completeaza cu responsabilitate si corectitudine rapoartele de consum si cele de efectuare a curateniei.

Candidatul ideal:

  • studii medii;
  • abilitati de relationare si lucru in echipa;
  • persoana activa, meticuloasa, ordonata si responsabila.

Responsabilitati:

  • efectueaza curatenia si intretinerea spatiilor comune din hotel (restaurante, sali conferinte, grupuri sanitare, zona receptiei, casa scarilor, vestiare, birouri, etc);
  • intretine in cele mai bune conditii mijloacele fixe si materiale puse la dispozitie;
  • colecteaza in recipiente speciale gunoiul si raspunde de depozitarea acestora in spatiile special amenajate.

Candidatul ideal:

cunoasterea limbii engleze-nivel conversational;
abilitati foarte bune de relationare si comunicare cu clientii;
persoana ordonata, deschisa, orientata catre client, cu atentie distributiva si rezistenta fizic (stat in picioare la desk).

Responsabilitati

intampina oaspetii hotelului intr-o maniera ospitaliera si ii indruma catre mese;
se ocupa de indeplinirea cererilor clientilor si de furnizarea serviciilor disponibile prin colaborarea cu angajatii restaurantului;
informeaza corect oaspetii cu privire la serviciile oferite de hotel;
efectueaza rezervari de mese la restaurant;
preia comenzile de room service si le transmite angajatilor implicati;
tine evidenta persoanelor care servesc micul dejun si intocmeste raportul aferent;
se informeaza permanent asupra actiunilor si activitatilor ce au loc in incinta hotelului pentru a da informatii turistilor.

Candidatul ideal:

  • limba engleza obligatorie – nivel mediu
  • cunostinte operare PC (Word, Excel)
  • abilitati de comunicare excelente;
  • atentie la detalii;
  • orientare spre client;
  • experienta anterioara in industria hoteliera/receptie/relatii clienti.

Responsabilitati:

  • intampina toti oaspetii si ii indruma catre salile de conferinte
  • informeaza corect si clar oaspetii in legatura cu serviciile oferite de hotel;
  • asigura comunicarea dintre departamentul de banqueting, oaspetii hotelului si celelalte departamente
  • intocmeste necesarul pentru birotica si verifica zilnic obiectele de inventar
  • afiseaza pe plasme denumirile evenimentelor
  • afiseaza pe suport A3 toate evenimentele din ziua in curs si efectueaza modificarile
  • raporteaza defectiunile aparute în salile de conferinta sesizate personal sau de catre supervisorii banqueting catre departamentul tehnic
  • se asigura ca aceste defectiuni au fost remediate
  • posteaza in programul de gestiune hoteliera Opera evenimentele din ziua în curs
  • rezolva prompt si cu discretie diferite situatii particulare sau reclamatii ale clientilor;
  • se informeaza permanent asupra actiunilor si activitatilor ce au loc in incinta hotelului pentru a da informatii oaspetilor.

Candidatul ideal:

  • experienta in domeniu de minimum 1 an;
  • cunoasterea limbii engleze – nivel mediu-avansat;
  • abilitati foarte bune de relationare si comunicare cu clientii;
  • persoana amabila si onesta, disponibila la un program de lucru flexibil;
  • calificare profesionala in meseria de ospatar.

Responsabilitati:

  • efectuarea mise-en-place-ului;
  • intampinarea clientilor;
  • preluarea comenzilor de mancare si bautura intr-o maniera eficienta si profesionista;
  • acordarea atentiei si serviciilor ireprosabile clientilor;
  • cunoasterea meniului astfel incat sa poata oferi informatii competente cu privire la felurile de mancare si bauturi;
  • transmiterea comenzilor clare catre bucatarie/bar;
  • intocmirea notelor de plata si incasarea contravalorii acestora.

Candidatul ideal:

  • detine cursuri de calificare in domeniu;
  • persoana energica, dinamica si bine organizata;
  • cunoaste procesele tehnologice de preparare a alimentelor;
  • demonstreaza creativitate si pasiune pentru arta culinara;
  • experienta de minimum 2 ani pe o pozitie similara.

Responsabilitati:

  • pregateste si monteaza preparatele pentru servire;
  • controleaza frigiderele: calitate/termene de expirare pentru produsele existente;
  • respecta regulile igienico-sanitare (HACCP);
  • pastreaza permanent ordinea si curatenia la locul de munca.

Candidatul ideal:

  • capacitate de organizare, atentie la detalii;
  • persoana activa, ordonata si responsabila;
  • usurinta in manipularea fizica si ordonarea obiectelor;
  • rezistenta la sarcini de lucru repetitive;
  • experienta pe un post similar reprezinta un avantaj.

Responsabilitati:

  • spala vasele, tacamurile, paharele astfel incat sa fie asigurat in permanenta necesarul veselei;
  • curata masinile si aparatele de lucru din bucatarie;
  • debaraseaza si asigura curatenia in bucatarie;
  • informeaza seful de departament cand exista articole deteriorate.

Candidatul ideal:

  • absolvent studii tehnice;
  • experienta de electrician de cel putin doi ani;
  • abilitate de a lucra cu unelte specifice: scari, schele, aparate de masura si control, masina de gaurit, echipamente de protectie etc.

Responsabilitati:

  • asigura buna functionare a instalatiilor electrice si executa lucrarile de intretinere si reparatie necesare;
  • repara echipamentul din hotel si sistemele aferente, mai ales defectiunile electrice;
  • verifica buna functionare a grupului de pompare, centralei termice din punct de vedere electric;
  • responsabil in efectuarea turului de hotel pentru citirea parametrilor, consumurilor zilnice si detine controlul asupra tablourilor de distributie din toate zonele hotelului;
  • asigura intretinerea instalatiilor din dotare dupa programul de intretinere preventiva.

Candidatul ideal:

  • experienta in lacatuserie si in orice tip de sudura (inclusiv sudura instalatii termice);
  • abilitati de comunicare si munca in echipa.

Responsabilitati:

  • efectueaza operatiuni de lacatuserie;
  • verifica si pregateste componentele pentru a fi sudate;
  • realizeaza suduri ale componentelor utilizand echipamente specifice;
  • realizeaza lucrari de imbinari prin diverse procedee de sudura, pentru obtinerea unei game variate de produse, folosind utilaje si echipamente specifice de sudura;
  • examineaza produsul finit si verifica conformitatea cu specificatiile tehnice;
  • respecta prevederile instructiunilor proprii de securitate si sanatate in munca si de prevenire/stingere a incendiilor;
  • pastreaza curatenia la locul de munca;
  • se ingrijeste de integritatea si buna functionare a uneltelor si dispozitivelor folosite;
  • indeplineste orice alta sarcina data de catre seful direct in legatura cu responsabilitatile postului.

Candidatul ideal:

  • calificare frigotehnist;
  • conditie obligatorie: experienta in lucrul cu agregate frigorifice de minimum 3 ani.

Responsabilitati:

  • executa lucrari specifice de intretinere a instalatiilor frigotehnice (frigidere, congelatoare, camere frigorifice, aparate de aer conditionat etc.):
  • reglari, încarcare cu freon, operatii de curatare, gresare, vopsire anticoroziune si revizie;
  • atributii de supraveghere si control a instalatiei;
  • verifica si regleaza elementele componente ale instalatiilor, in special cele expuse la socuri si coroziune;
  • realizeaza verificarea tehnica a echipamentelor;
  • remediaza prompt defectiunile constatate sau, daca este depasita competenta sa, le comunica sefului de echipa;
  • inlocuieste subansamblele defecte sau expuse uzurii si degradarii;
  • planifica si raporteaza activitatile zilnice de efectuat;
  • efectueaza verificarea calitatii lucrarilor executate, conform procedurilor tehnice de control al calitatii.

Candidatul ideal:

  • studii medii;
  • deprinderi in montarea si rectificarea mobilierului precum si abilitati tehnice de citire a planurilor;
  • persoana organizata, meticuloasa si serioasa;
  • experienta pe o pozitie similara – minimum 5 ani.

Responsabilitati:

  • prelucreaza/ monteaza toate tipurile de lemn prin taiere, masurare, gaurire sau imbinare folosind unelte manuale sau electrice;
  • slefuieste/ finiseaza suprafetele produselor prin baituire, vopsire, aplicare de lacuri vopsele, emailuri, folosind spray sau pensule;
  • transporta, monteaza, rectifica, tapiteaza/retapiteaza si intretine mobilierul existent in hotel.
  • Program de lucru: luni – vineri 09.00-18.00

Candidatul ideal:

aptitudini de lucru in echipa, promptitudine, punctualitate si organizare;
persoana serioasa si dinamica;
experienta de minimum 3 ani pe o pozitie similara.

Responsabilitati:

pregateste suprafetele de lucru, prepara diferite tipuri de culori/adezivi si executa lucrari de zugraveala clasica si decorativa;
executa placarea suprafetelor vechi sau nou construite cu faianta/gresie;
remediaza defectele sesizate.

Candidatul ideal:

  • studii medii;
  • certificat profesional agent de securitate (cerinta obligatorie);
  • bune abilitati de relationare;
  • seriozitate;
  • vigilenta si capacitate de a retine detalii;
  • constiinciozitate, respectarea stricta a regulilor si procedurilor;
  • conduita ireprosabila in relatiile cu angajatii si clientii companiei;
  • capacitate de evitare, aplanare si rezolvare a conflictelor;
  • fara antecedente penale.

Responsabilitati:

  • asigura paza si securitatea obiectivului si a persoanelor;
  • efectueaza controlul accesului in cadrul obiectivului;
  • efectueaza activitati de patrulare;
  • directioneaza traficul spre locurile de parcare si in fata cladirii in functie de evenimentele in desfasurare;
  • asigura paza in scopul protejarii bunurilor ce apartin firmei, verifica bunurile, produsele, mijloacele fixe pe care le are in paza;
  • raporteaza ierarhic orice neconformitate constata in activitatea pe care o desfasoara;
  • informeaza prompt sefii ierarhici si organele de politie asupra oricaror evenimente ce tin de competenta acestora;
  • informeaza si directioneaza oaspetii spre diferitele puncte ale cladirii in functie de cerintele acestora.

Candidatul ideal:

  • persoana pasionata de cofetarie, dornica de a progresa;
  • persoana energica, dinamica si bine organizata;
  • cunoaste procesele tehnologice de preparare a alimentelor;
  • demonstreaza creativitate si pasiune pentru arta culinara;
  • experienta de minimum 1 an pe o pozitie similara.

Descrierea jobului:

  • preia si verifica ingredientele;
  • se ocupa de depozitarea materialelor si produselor alimentare;
  • calculeaza consumul acestora;
  • prepara produsele de patiserie în conformitate cu retetele stabilite si normele igienico-sanitare (torturi, prajituri, placinte, fursecuri);
  • realizeaza decoratiuni pentru produsele de cofetarie si patiserie (glasare/decorare).

Oferta (bonusuri, beneficii):

  • salariu atractiv;
  • o masa calda asigurata/ zi;
  • reduceri acces centru SPA: Body-Art Wellness Club;
  • acces gratuit parc acvatic Water Park Otopeni, etc.

Candidatul ideal:

  • minimum 1 an experienta pe o pozitie similara;
  • minimum 3 ani experienta in activitati de camerista;
  • cunoasterea limbii engleze cel putin la nivel mediu;
  • experienta dovedita in coordonarea unei echipe;
  • foarte bune abilitati interpersonale si de comunicare;
  • spirit organizatoric dezvoltat;
  • persoana dinamica si capabila sa faca fata situatiilor neprevazute.

Responsabilitati:

  • organizeaza activitatea de curatenie pe etaje in functie de prioritatile zilnice;
  • repartizeaza pe etaje numarul de cameriste necesar in functie de numarul de camere ocupate, numarul de plecari sau sosiri ale oaspetilor;
  • face inspectia camerelor pentru a asigura respectarea normelor si standardelor de curatenie ale hotelului;
  • verifica si raporteaza catre departamentul tehnic toate defectiunile tehnice intalnite in spatiul hotelier;
  • raspunde la orice solicitare sau nemultumire a oaspetilor intr-o maniera profesionista;
  • asigura training pentru cameriste.

Candidatul ideal:

  • capacitate de organizare, atentie la detalii;
  • persoana activa, ordonata si responsabila;
  • usurinta in manipularea fizica si ordonarea obiectelor;
  • rezistenta la sarcini de lucru repetitive;
  • experienta pe un post similar reprezinta un avantaj.

Responsabilitati:

  • sorteaza, spala si calca lenjeria, prosoapele, halatele, fetele de masa, husele conform normelor stabilite;
  • mentine in stare de functionare utilajele din dotare (masini de spalat, uscatoare si calandru) si respecta instructiunile de utilizare;
  • se ocupa de transferul catre curatatoria chimica a articolelor trimise de clientii care solicita acest serviciu;
  • completeaza cu responsabilitate si corectitudine rapoartele de activitate;
  • preda catre lenjerese toate articolele care au fost spalate in ziua de lucru;
  • informeaza seful de departament cand exista articole deteriorate;
  • efectueaza si mentine curatenia in spatiul de lucru.

Candidatul ideal:

  • studii medii;
  • seriozitate;
  • persoana activa, ordonata si responsabila.

Responsabilitati:

  • efectueaza zilnic curatenia spatiilor repartizate din exteriorul cladirii si zona de parcare (maturat, spalat);
  • participa la activitatile de ingrijire a spatiilor verzi din cadrul obiectivelor de lucru ale companiei, alaturi de personalul specializat;
  • colecteaza in recipiente speciale gunoiul si raspunde de depozitarea acestora in spatiile special amenajate.

Va puteti depune candidatura folosind formularul de mai jos.
Puteti aplica pentru unul din posturile disponibile sau ne puteti trimite CV-ul in vederea unei colaborari viitoare.

Nume si Prenume *

Adresa de email *

Numarul de telefon *

Subiectul

Postul/Departamentul *

Mesajul Dvs

Incarca CV-ul

Introduceti caracterele din imagine
captcha

Confidenţialitatea ta este importantă pentru noi. Vrem să fim transparenţi și să îţi oferim posibilitatea să accepţi cookie-urile în funcţie de preferinţele tale.
×
Alegerea dumneavoastră privind modulele cookie de pe acest site
FIŞIERE COOKIE NECESARE
Aceste cookies sunt strict necesare pentru funcţionarea site-ului și nu necesită acordul vizitatorilor site-ului, fiind activate automat.
Afisează modulele cookie necesare
Vă rugăm să alegeţi care dintre fişierele cookie de mai jos nu doriţi să fie utilizate în ce vă priveşte.
Aceste module cookie ne permit să analizăm modul de folosire a paginii web, putând astfel să ne adaptăm necesității userului prin îmbunătățirea permanentă a website-ului nostru.
Afisează modulele cookie necesare
Aceste module cookie vă permit să vă conectaţi la reţelele de socializare preferate și să interacţionaţi cu alţi utilizatori.
Afisează modulele cookie necesare
Aceste module cookie sunt folosite de noi și alte entităţi pentru a vă oferi publicitate relevantă intereselor dumneavoastră.