RIN Grand Hotel2020-01-15T22:23:45+00:00

Posturi disponibile la RIN Grand Hotel

Candidatul ideal

Daca esti o persoana motivata sa lucrezi in recrutare si interesata de un domeniu în care interactionezi cu oameni foarte diversi (atat ca profil, cât si ca experienta), atunci te asteptam in echipa noastra. Ne dorim sa te incadrezi in urmatoarele cerinte:
• experienta in recrutare de 2-3 ani, de preferat pe proiecte de volum, atat pozitii low-level, cat si pozitii high-level)
• studii superioare finalizate (sociologie/ psihologie/ resurse umane)
• engleza la nivel mediu-avansat
• responsabilitate pentru proiectele gestionate
• adaptabilitate si flexibilitate
• persoana energica, echilibrata, organizata, cu atitudine proactiva
• cunostinte bune de operare in Microsoft Office
• excelente abilitati de comunicare si relationare
• capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii
• orientare catre oameni, dar si catre rezultate

Responsabilitati:

In calitate de consultant recrutare, vei fi prima persoana din cadrul companiei cu care potentialii angajati vor interactiona, asadar principala ta responsabilitate va fi reprezentarea imaginii RIN Hotels in fata candidatilor. Responsabilitatile tale vor fi:

  • Planificarea si organizarea proceselor de recrutare si selectie pentru posturile disponibile in cadrul grupul RIN
  • Intocmirea si publicarea anunturilor de recrutare
  • Programarea si sustinerea interviurilor telefonice si face-to-face cu cei selectati
  • Pregatirea listei scurte cu candidati eligibili pentru interviul cu managerii directi
  • Oferirea feedback-ului cu privire la rezultatul procesului de selectie tuturor candidatilor implicati
  • Dezvoltarea relatiei de comunicare cu line-managerii
  • Centralizarea si actualizarea datelor referitoare la procesul de recrutare
  • Intocmirea de rapoarte de activitate, cu diverse elemente de interes: fluctuatie personal, statistici si analize
  • Monitorizarea pietei fortei de munca si identificarea de solutii pentru atragerea candidatilor potriviti
  • Implicarea in diverse activitati de integrare, motivare si evaluare a personalului
  • Mentinerea relatiei cu angajatii, in scopul asigurarii unei comunicari eficiente si realizarea exit-interviurilor
  • Participarea si pregatirea pentru evenimente de profil (targ-uri de joburi)

Candidatul ideal:

  • Experienta in industria hoteliera/ agentie de turism de minimum 2 ani
  • Experienta in vanzare de servicii hoteliere, medicale etc. catre clienti corporate
  • Limba engleza la nivel avansat (vorbit si scris); a doua limba straina este considerata un avantaj
  • Bine organizat, flexibil, comunicativ, bune abilitati de negociere
  • Persoana proactiva, orientata spre client si care respecta termenele limita
  • Abilitatea de a rezolva probleme si de a lucra independent
  • Managementul eficient al timpului
  • Cunostinte operare PC nivel avansat
  • Cunostinte operare in sistemul de gestiune hoteliera Opera
  • Permis conducere categoria B

Responsabilitati:

  • Gestioneaza si dezvolta portofoliul de clienti corporate ai companiei;
  • Prospecteaza piata, cererea de servicii turistice si evenimente (locale, nationale, regionale, internationale) care pot influenta promovarea si vanzarea serviciilor lantului RIN Hotels;
  • Prezinta propuneri de crestere a veniturilor, in baza analizelor de piata efectuate;
  • Contacteaza clienti existenti si clienti potentiali, promoveaza serviciile hotelului, concepe oferte, negociaza tarife, incheie contracte si monitorizeaza derularea contractelor;
  • Contribuie la fidelizarea oaspetilor
  • Actualizeaza informatiile despre clienti in sistemul de gestiune hoteliera (Opera);
  • Realizeaza obiectivele stabilite, promoveaza serviciile hoteliere si creste volumul de vanzari
  • Se asigura de derularea optima a serviciilor oferite printr-o comunicare permanenta cu departamentele operationale
  • Urmareste incasarea facturilor emise catre clientii hotelului
  • Realizeaza analize si rapoarte periodice de activitate/vanzari;
  • urmareste realizarea cifrei de afaceri in concordanta cu potentialul pietei.

Candidatul ideal:

  • experienta in industria hoteliera sau in cadrul unei agentii de turism de minimum 2 ani;
  • limba engleza la nivel avansat (vorbit si scris); a doua limba straina este considerata un avantaj;
  • bine organizat, flexibil, comunicativ, bune abilitati de negociere;
  • abilitatea de a rezolva probleme si de a lucra independent;
  • managementul eficient al timpului;
  • cunostinte operare PC nivel avansat;
  • permis conducere categoria B.

Responsabilitati:

  • atrage noi clienti, respectiv agentii de turism si mentine conturile existente;
  • realizeaza obiectivele stabilite, promoveaza produsele si creste volumul de vanzari;
  • gestioneaza si dezvolta portofoliul de clienti;
  • elaboreaza, organizeaza si coordoneaza planul de vanzari, obiectivele si strategiile pe termen scurt, mediu si lung;
  • urmareste realizarea cifrei de afaceri in concordanta cu potentialul pietei.

Pentru a aplica online accesati urmatorul link:
http://www.ejobs.ro/user/locuri-de-munca/travel-account-manager/637307

Candidatul ideal:

  • are experienta in vanzarea si organizarea de evenimente – minimum 5 ani
  • are experienta in coordonarea unei echipe- minimum 2 ani
  • are excelente abilitati de comunicare, prezentare si negociere
  • este persoana creativa, proactiva, personalitate extrovertita, orientata spre client
  • este disponibil la un program de lucru flexibil
  • cunoaste limba engleza la nivel mediu/avansat
  • cunoaste si urmareste respectarea standardelor serviciilor de organizare a evenimentelor
  • experienta in utilizarea sistemelor de gestiune hoteliera reprezinta un plus pentru candidati.

Responsabilitati:

  • Supravegheaza si coordoneaza activitatile si operatiunile echipei de organizari evenimente
  • Centralizeaza si verifica rapoartele individuale de activitate/vanzari ale persoanelor din echipa
  • Întocmeste rapoartele de vanzari ale echipei si le transmite Directorului de Vanzari
  • Organizeaza si coordoneaza evenimente sociale (nunti, botezuri, petreceri private, baluri de absolvire, etc.)
  • Gestioneaza cu succes planificarea si coordonarea evenimentelor
  • Se asigura ca evenimentele private desfasurate in hotel sunt executate la un nivel ridicat al serviciilor pe parcursul tuturor fazelor: de planificare, desfasurare si post-evenimente
  • Colaboreaza eficient cu toate departamentele implicate si cu furnizorii externi
  • Negociaza contractele cu clientii
  • Pregateste toate documentele standard legate de eveniment (contract, fi?a eveniment, urmarire incasare plati, etc.)
  • Identifica oportunitatile de a imbunatati experienta evenimentelor prin servicii de upselling în faza de pre-eveniment pentru atingerea satisfactiei clientilor si bugetului stabilit
  • Propune si implementeaza idei, teme sau alte elemente creative pentru asigurarea succesului evenimentului
  • Stabileste impreuna cu Directorul de Vanzari strategia de lucru si o implementeaza în cadrul echipei
  • Se informeaza permanent asupra ofertei concurentei si a pietei hoteliere

Beneficii:

  • Se ofera oportunitatea integrarii intr-un colectiv tanar, un mediu excelent pentru desfasurarea activitatii si un salariu atractiv cu posibilitatea cresterii acestuia in functie de performanta rezultatelor obtinute.
    – tichete de masa
    – prime de sarbatori
    – bonusuri
    – discount abonamente medicale
    – reduceri acces Body-Art Wellness Club
    – acces gratuit parcul acvativ- Water Park

Candidatul ideal:

  • studii medii – diploma de liceu;
  • persoana dinamica cu atitudine pozitiva si in masura sa raspunda prompt tuturor solicitarilor venite din partea clientilor;
  • persoana organizata si atenta la detalii;
  • detine cunostinte sistem operare POS si in lucrul cu banii;
  • cunoaste limba engleza la nivel conversational.

Responsabilitati:

  • incaseaza sume de bani de la clientii care au folosit parcarea;
  • supravegheaza terminalul de iesire (bariera) pentru a creste siguranta utilizarii si pentru a micsora posibilitatile de fraudare a sistemului;
  • solutioneaza situatiile aparute in interactiunea cu clientii, cu privire la incasarea de numerar;
  • asigura asistenta pentru plata parcarii, evitand aglomeratia de la bariera;
  • completeaza zilnic registrul de parcare, monetarul, raportul de casa si verifica conconcordanta intre sumele incasate si bonurile fiscale emise,
  • precum si alte documente interne ce au legatura cu numerarul din casierie (casa de marcat);
  • pastreaza evidenta documentelor cu regim special si respecta prevederile referitoare la utilizarea acestora;
  • raspunde de curatenia in dreptul barierelor si mentine o buna colaborare cu departamentele implicate.

Candidatul ideal:

  • studii medii;
  • capacitate de organizare, atentie la detalii;
  • persoana ordonata, riguroasa si responsabila;
  • experienta pe un post similar reprezinta un avantaj.

Responsabilitati:

  • efectueaza curatenia unui numar de spatii de cazare conform standardelor impuse de hotel;
  • verifica stocul de produse si functionalitatea obiectelor din dotarea camerei si semnaleaza catre guvernanta eventuale lipsuri sau defectiuni;
  • completeaza cu responsabilitate si corectitudine rapoartele de consum si cele de efectuare a curateniei.

Candidatul ideal:

  • studii medii;
  • abilitati de relationare si lucru in echipa;
  • persoana activa, meticuloasa, ordonata si responsabila.

Responsabilitati:

  • efectueaza curatenia si intretinerea spatiilor comune din hotel (restaurante, sali conferinte, grupuri sanitare, zona receptiei, casa scarilor, vestiare, birouri, etc);
  • intretine in cele mai bune conditii mijloacele fixe si materiale puse la dispozitie;
  • colecteaza in recipiente speciale gunoiul si raspunde de depozitarea acestora in spatiile special amenajate.

Candidatul ideal:

cunoasterea limbii engleze-nivel conversational;
abilitati foarte bune de relationare si comunicare cu clientii;
persoana ordonata, deschisa, orientata catre client, cu atentie distributiva si rezistenta fizic (stat in picioare la desk).

Responsabilitati

intampina oaspetii hotelului intr-o maniera ospitaliera si ii indruma catre mese;
se ocupa de indeplinirea cererilor clientilor si de furnizarea serviciilor disponibile prin colaborarea cu angajatii restaurantului;
informeaza corect oaspetii cu privire la serviciile oferite de hotel;
efectueaza rezervari de mese la restaurant;
preia comenzile de room service si le transmite angajatilor implicati;
tine evidenta persoanelor care servesc micul dejun si intocmeste raportul aferent;
se informeaza permanent asupra actiunilor si activitatilor ce au loc in incinta hotelului pentru a da informatii turistilor.

Candidatul ideal:

  • limba engleza obligatorie – nivel mediu
  • cunostinte operare PC (Word, Excel)
  • abilitati de comunicare excelente;
  • atentie la detalii;
  • orientare spre client;
  • experienta anterioara in industria hoteliera/receptie/relatii clienti.

Responsabilitati:

  • intampina toti oaspetii si ii indruma catre salile de conferinte
  • informeaza corect si clar oaspetii in legatura cu serviciile oferite de hotel;
  • asigura comunicarea dintre departamentul de banqueting, oaspetii hotelului si celelalte departamente
  • intocmeste necesarul pentru birotica si verifica zilnic obiectele de inventar
  • afiseaza pe plasme denumirile evenimentelor
  • afiseaza pe suport A3 toate evenimentele din ziua in curs si efectueaza modificarile
  • raporteaza defectiunile aparute în salile de conferinta sesizate personal sau de catre supervisorii banqueting catre departamentul tehnic
  • se asigura ca aceste defectiuni au fost remediate
  • posteaza in programul de gestiune hoteliera Opera evenimentele din ziua în curs
  • rezolva prompt si cu discretie diferite situatii particulare sau reclamatii ale clientilor;
  • se informeaza permanent asupra actiunilor si activitatilor ce au loc in incinta hotelului pentru a da informatii oaspetilor.

Candidatul ideal:

  • experienta in domeniu de minimum 1 an;
  • cunoasterea limbii engleze – nivel mediu-avansat;
  • abilitati foarte bune de relationare si comunicare cu clientii;
  • persoana amabila si onesta, disponibila la un program de lucru flexibil;
  • calificare profesionala in meseria de ospatar.

Responsabilitati:

  • efectuarea mise-en-place-ului;
  • intampinarea clientilor;
  • preluarea comenzilor de mancare si bautura intr-o maniera eficienta si profesionista;
  • acordarea atentiei si serviciilor ireprosabile clientilor;
  • cunoasterea meniului astfel incat sa poata oferi informatii competente cu privire la felurile de mancare si bauturi;
  • transmiterea comenzilor clare catre bucatarie/bar;
  • intocmirea notelor de plata si incasarea contravalorii acestora.

Candidatul ideal:

  • detine cursuri de calificare in domeniu;
  • persoana energica, dinamica si bine organizata;
  • cunoaste procesele tehnologice de preparare a alimentelor;
  • demonstreaza creativitate si pasiune pentru arta culinara;
  • experienta de minimum 2 ani pe o pozitie similara.

Responsabilitati:

  • pregateste si monteaza preparatele pentru servire;
  • controleaza frigiderele: calitate/termene de expirare pentru produsele existente;
  • respecta regulile igienico-sanitare (HACCP);
  • pastreaza permanent ordinea si curatenia la locul de munca.

Candidatul ideal:

  • capacitate de organizare, atentie la detalii;
  • persoana activa, ordonata si responsabila;
  • usurinta in manipularea fizica si ordonarea obiectelor;
  • rezistenta la sarcini de lucru repetitive;
  • experienta pe un post similar reprezinta un avantaj.

Responsabilitati:

  • spala vasele, tacamurile, paharele astfel incat sa fie asigurat in permanenta necesarul veselei;
  • curata masinile si aparatele de lucru din bucatarie;
  • debaraseaza si asigura curatenia in bucatarie;
  • informeaza seful de departament cand exista articole deteriorate.

Candidatul ideal:

  • absolvent studii tehnice;
  • experienta de electrician de cel putin doi ani;
  • abilitate de a lucra cu unelte specifice: scari, schele, aparate de masura si control, masina de gaurit, echipamente de protectie etc.

Responsabilitati:

  • asigura buna functionare a instalatiilor electrice si executa lucrarile de intretinere si reparatie necesare;
  • repara echipamentul din hotel si sistemele aferente, mai ales defectiunile electrice;
  • verifica buna functionare a grupului de pompare, centralei termice din punct de vedere electric;
  • responsabil in efectuarea turului de hotel pentru citirea parametrilor, consumurilor zilnice si detine controlul asupra tablourilor de distributie din toate zonele hotelului;
  • asigura intretinerea instalatiilor din dotare dupa programul de intretinere preventiva.

Candidatul ideal:

  • experienta in lacatuserie si in orice tip de sudura (inclusiv sudura instalatii termice);
  • abilitati de comunicare si munca in echipa.

Responsabilitati:

  • efectueaza operatiuni de lacatuserie;
  • verifica si pregateste componentele pentru a fi sudate;
  • realizeaza suduri ale componentelor utilizand echipamente specifice;
  • realizeaza lucrari de imbinari prin diverse procedee de sudura, pentru obtinerea unei game variate de produse, folosind utilaje si echipamente specifice de sudura;
  • examineaza produsul finit si verifica conformitatea cu specificatiile tehnice;
  • respecta prevederile instructiunilor proprii de securitate si sanatate in munca si de prevenire/stingere a incendiilor;
  • pastreaza curatenia la locul de munca;
  • se ingrijeste de integritatea si buna functionare a uneltelor si dispozitivelor folosite;
  • indeplineste orice alta sarcina data de catre seful direct in legatura cu responsabilitatile postului.

Candidatul ideal:

  • calificare frigotehnist;
  • conditie obligatorie: experienta in lucrul cu agregate frigorifice de minimum 3 ani.

Responsabilitati:

  • executa lucrari specifice de intretinere a instalatiilor frigotehnice (frigidere, congelatoare, camere frigorifice, aparate de aer conditionat etc.):
  • reglari, încarcare cu freon, operatii de curatare, gresare, vopsire anticoroziune si revizie;
  • atributii de supraveghere si control a instalatiei;
  • verifica si regleaza elementele componente ale instalatiilor, in special cele expuse la socuri si coroziune;
  • realizeaza verificarea tehnica a echipamentelor;
  • remediaza prompt defectiunile constatate sau, daca este depasita competenta sa, le comunica sefului de echipa;
  • inlocuieste subansamblele defecte sau expuse uzurii si degradarii;
  • planifica si raporteaza activitatile zilnice de efectuat;
  • efectueaza verificarea calitatii lucrarilor executate, conform procedurilor tehnice de control al calitatii.

Candidatul ideal:

  • studii medii;
  • deprinderi in montarea si rectificarea mobilierului precum si abilitati tehnice de citire a planurilor;
  • persoana organizata, meticuloasa si serioasa;
  • experienta pe o pozitie similara – minimum 5 ani.

Responsabilitati:

  • prelucreaza/ monteaza toate tipurile de lemn prin taiere, masurare, gaurire sau imbinare folosind unelte manuale sau electrice;
  • slefuieste/ finiseaza suprafetele produselor prin baituire, vopsire, aplicare de lacuri vopsele, emailuri, folosind spray sau pensule;
  • transporta, monteaza, rectifica, tapiteaza/retapiteaza si intretine mobilierul existent in hotel.
  • Program de lucru: luni – vineri 09.00-18.00

Candidatul ideal:

aptitudini de lucru in echipa, promptitudine, punctualitate si organizare;
persoana serioasa si dinamica;
experienta de minimum 3 ani pe o pozitie similara.

Responsabilitati:

pregateste suprafetele de lucru, prepara diferite tipuri de culori/adezivi si executa lucrari de zugraveala clasica si decorativa;
executa placarea suprafetelor vechi sau nou construite cu faianta/gresie;
remediaza defectele sesizate.

Candidatul ideal:

  • studii medii;
  • certificat profesional agent de securitate (cerinta obligatorie);
  • bune abilitati de relationare;
  • seriozitate;
  • vigilenta si capacitate de a retine detalii;
  • constiinciozitate, respectarea stricta a regulilor si procedurilor;
  • conduita ireprosabila in relatiile cu angajatii si clientii companiei;
  • capacitate de evitare, aplanare si rezolvare a conflictelor;
  • fara antecedente penale.

Responsabilitati:

  • asigura paza si securitatea obiectivului si a persoanelor;
  • efectueaza controlul accesului in cadrul obiectivului;
  • efectueaza activitati de patrulare;
  • directioneaza traficul spre locurile de parcare si in fata cladirii in functie de evenimentele in desfasurare;
  • asigura paza in scopul protejarii bunurilor ce apartin firmei, verifica bunurile, produsele, mijloacele fixe pe care le are in paza;
  • raporteaza ierarhic orice neconformitate constata in activitatea pe care o desfasoara;
  • informeaza prompt sefii ierarhici si organele de politie asupra oricaror evenimente ce tin de competenta acestora;
  • informeaza si directioneaza oaspetii spre diferitele puncte ale cladirii in functie de cerintele acestora.

Candidatul ideal:

detine atestat/calificare servant pompier-cerinta obligatorie;
persoana serioasa, responsabila, rezistenta la stres si cu spirit de echipa;
detine experienta in domeniu.

Responsabilitati:

  • verifica instalatiile si utilajele de stingere;
  • supravegheaza permanent functionarea sistemelor de alarmare, semnalizare si stingere a incendiilor;
  • executa controale asupra respectarii normelor PSI si supravegheaza lucrarile si locurile de munca cu pericol de incendiu;
  • urmareste respectarea regulilor privind interzicerea fumatului si focului deschis in locurile stabilite;
  • executa ronduri conform itinerariului respectand intervalele orare stabilite, observa, noteaza si aduce la cunostinta superiorilor orice nereguli sau
  • defectiuni constatate si incearca sa le solutioneze;
  • asigura prima interventie in cazul situatiilor de urgenta.

Candidatul ideal:

  • minimum 1 an experienta pe o pozitie similara;
  • minimum 3 ani experienta in activitati de camerista;
  • cunoasterea limbii engleze cel putin la nivel mediu;
  • experienta dovedita in coordonarea unei echipe;
  • foarte bune abilitati interpersonale si de comunicare;
  • spirit organizatoric dezvoltat;
  • persoana dinamica si capabila sa faca fata situatiilor neprevazute.

Responsabilitati:

  • organizeaza activitatea de curatenie pe etaje in functie de prioritatile zilnice;
  • repartizeaza pe etaje numarul de cameriste necesar in functie de numarul de camere ocupate, numarul de plecari sau sosiri ale oaspetilor;
  • face inspectia camerelor pentru a asigura respectarea normelor si standardelor de curatenie ale hotelului;
  • verifica si raporteaza catre departamentul tehnic toate defectiunile tehnice intalnite in spatiul hotelier;
  • raspunde la orice solicitare sau nemultumire a oaspetilor intr-o maniera profesionista;
  • asigura training pentru cameriste.

Candidatul ideal:

  • limba engleza obligatorie – nivel avansat (a doua limba straina constituie un avantaj);
  • experienta in utilizarea programului de gestiune hoteliera Opera reprezinta un avantaj;
  • abilitati de comunicare excelente;
  • atentie la detalii;
  • proactivitate;
  • orientare spre client;
  • experienta anterioara in industria hoteliera/receptie/relatii clienti.

Responsabilitati:

  • promoveaza serviciile companiei in randul potentialilor clienti;
  • realizeaza procesele de check in si check out;
  • pregateste primirea oaspetilor colaborand cu alte departamente;
  • desemneaza camerele, verifica completarea formularelor de cazare si modul de plata;
  • informeaza corect si clar oaspetii in legatura cu serviciile oferite de hotel;
  • efectueaza rezervari de mese la restaurant, bilete la spectacole, etc;
  • transmite si/sau primeste mesaje prin fax, telefon, etc;
  • se ocupa de obiectele anuntate ca fiind pierdute actionand prompt in vederea recuperarii lor;
  • sorteaza si aranjeaza cheile camerelor la locurile potrivite si verifica permanent concordanta dintre situatia camerelor libere si existenta cheilor la aceste camere;
  • claseaza fisele de inregistrare ale oaspetilor dupa numarul camerei, arhivandu-le dupa data;
  • efectueaza operatiuni de casa, calculeaza facturile, incaseaza contravaloarea serviciilor;
  • rezolva prompt si cu discretie diferite situatii particulare sau reclamatii ale clientilor;
  • se informeaza permanent asupra actiunilor si activitatilor ce au loc in incinta hotelului pentru a da informatii turistilor.

Candidatul ideal:

  • capacitate de organizare, atentie la detalii;
  • persoana activa, ordonata si responsabila;
  • usurinta in manipularea fizica si ordonarea obiectelor;
  • rezistenta la sarcini de lucru repetitive;
  • experienta pe un post similar reprezinta un avantaj.

Responsabilitati:

  • sorteaza, spala si calca lenjeria, prosoapele, halatele, fetele de masa, husele conform normelor stabilite;
  • mentine in stare de functionare utilajele din dotare (masini de spalat, uscatoare si calandru) si respecta instructiunile de utilizare;
  • se ocupa de transferul catre curatatoria chimica a articolelor trimise de clientii care solicita acest serviciu;
  • completeaza cu responsabilitate si corectitudine rapoartele de activitate;
  • preda catre lenjerese toate articolele care au fost spalate in ziua de lucru;
  • informeaza seful de departament cand exista articole deteriorate;
  • efectueaza si mentine curatenia in spatiul de lucru.

Candidatul ideal:

  • studii medii;
  • seriozitate;
  • persoana activa, ordonata si responsabila.

Responsabilitati:

  • efectueaza zilnic curatenia spatiilor repartizate din exteriorul cladirii si zona de parcare (maturat, spalat);
  • participa la activitatile de ingrijire a spatiilor verzi din cadrul obiectivelor de lucru ale companiei, alaturi de personalul specializat;
  • colecteaza in recipiente speciale gunoiul si raspunde de depozitarea acestora in spatiile special amenajate.

Va puteti depune candidatura folosind formularul de mai jos.
Puteti aplica pentru unul din posturile disponibile sau ne puteti trimite CV-ul in vederea unei colaborari viitoare.

Nume si Prenume *

Adresa de email *

Numarul de telefon *

Subiectul

Postul/Departamentul *

Mesajul Dvs

Incarca CV-ul

Introduceti caracterele din imagine
captcha

Confidenţialitatea ta este importantă pentru noi. Vrem să fim transparenţi și să îţi oferim posibilitatea să accepţi cookie-urile în funcţie de preferinţele tale.
×
Alegerea dumneavoastră privind modulele cookie de pe acest site
FIŞIERE COOKIE NECESARE
Aceste cookies sunt strict necesare pentru funcţionarea site-ului și nu necesită acordul vizitatorilor site-ului, fiind activate automat.
Afisează modulele cookie necesare
Vă rugăm să alegeţi care dintre fişierele cookie de mai jos nu doriţi să fie utilizate în ce vă priveşte.
Aceste module cookie ne permit să analizăm modul de folosire a paginii web, putând astfel să ne adaptăm necesității userului prin îmbunătățirea permanentă a website-ului nostru.
Afisează modulele cookie necesare
Aceste module cookie vă permit să vă conectaţi la reţelele de socializare preferate și să interacţionaţi cu alţi utilizatori.
Afisează modulele cookie necesare
Aceste module cookie sunt folosite de noi și alte entităţi pentru a vă oferi publicitate relevantă intereselor dumneavoastră.